۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۴

در لیگ برتر فوتبال نونهالان کشور؛

شهرداری اردبیل در برابر شهرداری تبریز متوقف شد

شهرداری اردبیل در برابر شهرداری تبریز متوقف شد

اردبیل – تیم های فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل و شهرداری تبریز در هفته سوم لیگ برتر کشور برابر هم صف آرایی کردند که این دیدار با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه پارک صنعتی برگزار شد، تیم های همنام شهرداری اردبیل و تبریز پس از ۸۰ دقیقه رقابت به تساوی بدون گل دست یافتند.

در این دیدار تیم شهرداری اردبیل صدرنشین این رقابت ها با ترکیب مهدی اسلامی، امیرحسین امن زاده، فرید خلیلی، محمدحسین نعمتی، حمیدرضا مجتهدی نیا، سهند رحمانی، آرمین عباسی، صدرا ذاکر، امیررضا شاه حسینی، سهیل محسن زاده و امیر وهاب زاده به میدان رفت.

این تیم که امسال خود را برای کسب اولین قهرمانی در لیگ برتر کشور آماده کرده، پس از دو برد متوالی در هفته های اول و دوم در این بازی نیز نمایش بسیار خوبی داشت اما نتوانست از پس حریف سرسخت خود بربیاید.

بازیکنان نونهال شهرداری اردبیل در طول ۸۰ دقیقه فرصت های خوبی برای گلزنی کسب کردند اما نتوانستند دروازه تیم همنام تبریزی را باز کنند.

محمد اخوان سرمربی تیم شهرداری اردبیل در نیمه با انجام سه تعویض و آوردن آرین صدیقی، محمدحسین علیپور و احسان عسگری تلاش کرد که نتیجه مسابقه را به نفع خود تغییر دهد اما این مهم میسر نشد.

در عین حال بازیکنان نونهال تیم شهرداری تبریز نیز که در دو مسابقه قبلی خود نتوانسته بودند نتیجه مطلوبی کسب کنند، در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند صدرنشین این رقابت ها را متوقف کرده و یک امتیاز ارزشمند کسب کنند.

در این بازی مهدی صابر بهترین بازیکن تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل که طی هفته گذشته در مقابل دیگر تیم تبریزی یعنی دبیری اخراج شده بود، حضور نداشت تا جای خالی این بازیکن در زمین احساس شود.

در سایر بازی های این گروه نیز دبیری تبریز با چهار گل شهرداری همدان را شکست داد و ذوب آهن اردبیل دیگر تیم استان حاضر در این رقابت ها توانست با نتیجه پنج بر یک شکست سنگینی برای نورد ارومیه رقم بزند.

با نتایج کسب شده امروز تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل با هفت امتیاز به صدرنشینی خود ادامه داد و تیم دبیری تبریز نیز با کسب دومین برد خود شش امتیازه شد و به رده دوم صعود کرد. شهرداری همدان با چهار امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر کشور با شهرداری همدان در همدان بازی خواهد کرد.

کد خبر 2991144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha